16-03-08

Actie '1000 klachten over Electrabel' (38)


large_454001Van: Paul Dauwe
Verzonden: zondag 16 maart 2008 13:37:46
Aan: Yves_Goossen@hotmail.com

Beste,

Bijgevoegd onze bevindingen betreffende de jaarlijkse Electrabel afrekening voor gas en electriciteit.

Wij verwachten op zijn minst een aanpassing van het door Electrabel vooropgestelde maandelijks bedrag.

Tevens zijn wij zinnens deze brief ook naar Testaankoop en naar Min. Binnenlandse Zaken te versturen indien ons schrijven geen gewenst resultaat oplevert.

Mvg,


Van: Yves Goossen (yves_goossen@hotmail.com)
Verzonden: zondag 16 maart 2008 14:11:41
Aan: Paul Dauwe
CC: eco.inspec.fo@economie.fgov.be; schelfhout@senators.senate.be

Geachte Heer Dauwe,
Beste Paul,

Dank voor uw klacht (+ bijlage) die we op onze blog publiceren en waarvan we een kopie naar de inspectie en één van de volksvertegenwoordigers zenden.

Dien een klacht in bij eco.inspec.fo@economie.fgov.be (zodat we kunnen zien op welke wijze deze dienst de binnenkomende klachten behandelt) en hou ons op de hoogte van uw dossier.

Met vriendelijke groet,

Yves
http://electrabel-klachten-plaintes.skynetblogs.be/

--------

Indien de service bij Electrabel Consumers Solution (ECS) niet naar wens is, of de aangerekende voorschotfactuur te hoog worden geschat: Verander van leverancier. Een vergelijking van de leveranciers in Vlaanderen staat op de website van de VREG (http://www.vreg.be) en een vergelijking van de leveranciers in Brussel vindt u op http://www.brugel.be

(Deze informatie komt van senator Temmerman (sp.a). Hopelijk weten de volksvertegenwoordigers en senators ons ook te vertellen hoe de consument zonder kosten zijn geld terugkrijgt als hem 'per vergissing' te veel werd aangerekend.)

15:26 Gepost door Jan Boeykens in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.