15-03-08

Actie '1000 klachten over Electrabel' (37)


large_454001Van: Amelia Van Eyck
Verzonden: zaterdag 15 maart 2008 16:10:20
Aan: Yves_Goossen@hotmail.com

Dag,

Ik heb uw klacht gelezen op internet.

Ik woon in wallonie, maar mijn buren en wij hebben hetzelfde probleem als u.
Wij betaalden tot in juli 2007 met een bestendige opdracht maar sindsdien gaat er niets meer van onze rekening.
Mijn man belde al enkele malen naar electrabel, maar hun antwoord was: er is een probleem met de computer (welk bedrijf kan een probleem aan hun computer zo lang laten aanslepen??!!).
Tegen onze buren hetzelfde antwoord. Zij hebben tevens navraag gedaan bij iemand die zei dat er zeer veel klachten zijn van allerlei aard tegen electrabel.

Wij vragen ons ook af: zal er op een keer een grote som gevraagd worden?
Laat je ons iets weten als u het antwoord te weten komt, ik zal van mijn kant hetzelfde doen.
Ik ben eigenlijk toevallig op deze site terecht gekomen.

Groetjes uit wallonie
Amelia


Van: Yves Goossen (yves_goossen@hotmail.com)
Verzonden: zaterdag 15 maart 2008 21:38:44
Aan: Amelia Van Eyck
CC: eco.inspec.fo@economie.fgov.be; schelfhout@senators.senate.be

Geachte Mevrouw Van Eyck,
Beste Amelia,

We plaatsen uw klacht op onze blog en zullen uw emailadres vermelden als u ermee akkoord bent (zodat mensen die zich in eenzelfde situatie bevinden met u contact kunnen opnemen).
Uw probleem en dat van veel andere mensen heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat electrabel op deze manier bijkomende kosten (intresten, kosten voor herinneringen,) kan vragen. Dat brengt hen telkens 12 euro op.
Hou ons op de hoogte van uw dossier.

Met vriendelijke groet,

Yves
http://electrabel-klachten-plaintes.skynetblogs.be/

-------------------

Informatie van senator Temmerman (Sp.a):

- Bij twijfels over de correctheid van uw factuur: U kan klacht indienen bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling van de FOD Economie.
Een klachtenformulier staat op http://economie.fgov.be/protection_consumer/complaints/form_complaint_consumer_nl.doc.
Elke klacht moet schriftelijk ingediend worden bij de Algemene Directie Controle en Bemiddeling:Per e-mail naar eco.inspec.fo@economie.fgov.be
Per fax naar (02) 277 54 52
Per brief naar Algemene Directie Controle en Bemiddeling, WTC III, Simon Bolivarlaan 30 te 1000 Brussel

- Indien de service bij Electrabel Consumers Solution (ECS) niet naar wens is, of de aangerekende voorschotfactuur te hoog worden geschat: Verander van leverancier. Een vergelijking van de leveranciers in Vlaanderen staat op de website van de VREG (http://www.vreg.be) en een vergelijking van de leveranciers in Brussel vindt u op http://www.brugel.be

----------

Hopelijk weet één van de aangeschreven senators ons een antwoord te geven op de vragen waarom de consument nog steeds nergens daadwerkelijk terecht kan met zijn klachten en waarom de consument zijn te veel betaalde geld nooit terug krijgt.

22:54 Gepost door Jan Boeykens in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.